Thursday, March 5, 2009

BATERI KEMBANG

bateri telefon bimbit aku tiba-tiba mengemuk seperti gambar di bawah ini.... dan telah menyebabkan alat komunikasi itu tidak berfungsi.... dan menyebabkan aku seperti terputus hubungan dengan orang-orang dan dunia luar.... buleh?


skima nye la ayat... hihihihihii.... camne ni korang?? ... ape ke hal nye tipon aku nye bateri leh jadik camgini... uuuwwwaaaa ......


patut la masa charge tipon tadik rasa panas semacam tapi tak leh nak on.... pastu amat payah nak membuka casing tipon tu disebabkan bateri nye mengembang........ adekah tipon itu rosakkk???... tiiidaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!... tolong lah tidakkkkkk... tak berhinggit aku nak mencarik tipon baru.... aiiyyyoooooo



encik suami berpuluh-puluh kali bertanya soklan - "camne awak charge handphone tadik?" ... hadoiii dan berpuluh-puluh kali lah jugak aku menjawab - "cam biasa laaa..cocok sini.... on sinun" gggrrrrrrrrr



tengok tu..... bateri tu tiba-tiba membuncit camgini


ku pujuk hati.... rezeki, ajal dan maut semua nye milik Allah.... ade lah tuu..... syukur jek lah tipon tu tak meletop tadik .......

5 comments:

ZM said...

ya ampun awat dok jadi lagu tu??? nasib baik x meletupkan...

along rasalah dia sebenarnya nak suruh kau beli handphone baru yang ade TV tu..lalalalala

Adrina Adi said...

kembung agaknya. try letak minyak yuyee...

Anonymous said...

bateri tak ori agaknya tuh kak...

psst..nak kena letak nama aku ke? kang tak kenal lak sapo..miahaha

Anonymous said...

pergh. bateri pun muleh kembang??
engat orang je leh kembang hakak parah oi.. =D

p/s - blog ni sy link dlm Memblog.. duduk bwah naugan budak gemok yng tnjuk peace tuh

Farah said...

Along - tipo ade TV? menarik betul cadangan tu... wakakaka... tv tipon tu leh dapat asteruk tak?

ed - minyak yuyi cap rimau .. aaauuummmmm ... terus meletop tipon tu

anonymous - sape lak ko ni? meh introduce diri tuuuu....

encik farid - kombang ati akak ni ha... bukan beteri tipon yo yg kombang....