Tuesday, November 27, 2012

TAK JADI PERGI MAHA 2012 ... TAPI...

hari ahad lepas kekonon nak melayan MAHA 2012

gerak dari Puchong pukul 10:30am .. cuaca indah la sangat ... kalau petang ujan kang kata laki aku 

aku pun siap-siap ala kadar ... siap bubuh sunblock SPF 110 lagi tau...

kang terbakar kang ... dah lah lepas balik Doha aku macam itam sikit kan ... dasar!!


sekali tu masuk jek simpang nak ke Putrajaya ... 
bergini jem nye .... perhhhhh!!!

menitik peluh jantan mak.. nokss


nak menyampaikan ke gate B tu pun hampir 40 minit

rupanye gate B tu dah tutup ... ramai yang parking tepi jalanraya .. 

nak jalan masuk ke dalam dalam 2km jugak ... 

tidakkk la kan untuk wanita berbadan chomel cam aku yang tersangat rajin bersenam ni kan 

cairlaaaa mekap mak nanti .. ahakkkk




gud bai MAHA 2012 .. insyallah jumpa next year ...

dan akhirnye kami laki bini ke ......
(sila rujuk gambar di bawah)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


disini lagi nyaman ... ade air cond.. covered parking ... 
terselamat dari ujan dan panas ngeh ngeh ngehhhh.... :-)

(dasar pompuan pemalas ----- > aku lah tu )

1 comment:

wakgelas said...

wak pon nk gi Maha 2012 niii.. iHIikks