Sunday, May 29, 2011

SABTU YANG PADAT

tajuk tak hingat... sabtu lepas 28.05.2011 .. banyak event... pagi-pagi kakak (my cousin) dah SMS beritau dekda dah selamat bersalin to a baby boy... alhamdulillah... sama lak birth date ngan along ... syoik nyeeeeeee

pastu pagi tu dalam kul 10 aku dah kena get prepare untuk wat suprize birthday party untuk along... walaupun kecil2an tapi susah gak nak kena tune ngan persekitaran ... kang terlepas cakap kang tembelang pecah pulak....

planning nye ... aku ajak along karaoke kat Redbox IOI Mall ... tapi pergi tak ramai .. aku ngan megat then anak2 along join .. kekonon sepupu aku si kakak tak dapat nak join sebab ade hari sukan... wati lak kekonon memang tidak diajak padahal aku dah rancang baik punye ngan wati ...

aku sampai dulu dalam kul 11 .. booking dah buat semalam then terus serbu bilik tunggu along... wati gi beli kek dan tunggu kakak datang ... punye lah lambat along sampai .. aku dah nyanyi sedas dua lagu dia sempat singgah restoran mamak gi tapau roti canai untuk anak dia.. betuah betui... 11:30 baru birthday


tuan nye blog nak interprame... HAPPY BIRTHDAY SISTA NGESOT

kedebak gedebuk kul 12 baru wati ngan kakak muncul ... kakak ngan muka sengal sebab sepagian (ade ke ayat ni) dok menunggu dekda bersalin kat PPUM ... kata dia kul 6 baru balik rumah.. tido 2 jam pastu bangun untuk join b'day party along ni .. cian kakak... tak pe kakak anak buah pertama memang camgitu...

sampai jek bagi kek kat bebudak waiter redbox tu pastu dorang idupkan lilin dan bile sampai kat muka pintu room 22 .. terus dorang stopkan lagu yang kite tengah nyanyi dan kuarkan lagu Happy Birthday ... terkejut toing-toing along.. kahkahkahhhh.. sampai nangis... sukeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! sebab dia ingat kan bebudak 2 orang tu tak join .. make nye terkejut sesangat la dia... sonok betul mengenakan orang kan .. hihihihihihi

 ketibaan kakak ngan wati ... diiringi lagu happy birthday to u... hiihihihi

 mengalir air mata gembira... suka tak??? baik cakap suka kalau tak aku lempang laju-laju... wakakakakaka

  
aksi penyumbang lagu handalan, salawati ... sambil diiringi lakonan roleplay pelakun tambahan ratu buluh kasap dan ratu kertu ... sedap ke sore tu??? wakakakakaka... larik sebelum dorang tangkap aku...

then bile dah ade wati ngan kakak ape lagi .. lagi meriah lah suasana... haru biru .... yang penting lagu elwayz always ... wakakakaka.. sentiasa ku kenang.... nyanyi-nyanyi sampai kul 2:30 ... pastu balik ... aku ngan along gi warehouse sale kat Shah Alam .. then petang gi melawat orang baru kat PPUM .. malam baru sampai rumah semula... penat nye nak tercabut urat kaki aku ....

gitu lah sambutan yang tak seberape untuk birthday along kali ni ... insyallah ade rezeki kita wat best-best ...

lastly ... HAPPY BIRTHDAY SISTA... moga Allah limpahi ngan rahmat dan rezeki ... amin

2 comments:

Adrina Adi said...

hahahahaha... sista ngesot... sebelum ni si capik. sabor jer la kannn along. hehe.

Wanie Aziz said...

hehe. 'pack' betul hari sabtu kamu.=D