Monday, June 7, 2010

HAPPY BIRTHDAY ABAH

Semalam birthday abah (pak mertua) aku... so kami ngan ipar duai telah merancang nak belanja abah ngan mak makan kat somewhere ... lepas survey 2-3 tempat kami pilih Armada Hotel, PJ .. mak mertua aku kemain suka makan kat hotel... dia kata banyak dessert .. hantamla yek makk... i love u mak ... hihihihi

so makanye elok pulak 6/6 tahun ni jatuh pada hari ahad .. makanye menjadi la rancangan kami anak beranak.. ahakkk... akak sukoooo... akak kalu makan jek sukoooo melebih-lebih... pedulikkkk!!!...




kami di lobby... abaikan aku yg semakin gemokkk... tidakkk.. aku pun heran camno aku leh terober gemok ni .. ape yek aku makan lately ni yekk??? nak kena buat kajian ni .. ahakkk... cik parah!! bukan ke engko tu gemok dari duluk ke???



yg sebelah tu la birthday boy... boy ke???? ahakkk... HAPPY BIRTHDAY ABAH...






the only .. Zarif Izzuddin


ni pinggan aku... bulan itu sahaja yek... ni baru pinggan yang pertama... dan seturusnye ade beberape pinggan lagi ... maka terjawablah kenapa aku dah macam badak air kebelakangan ni ... ahakkkk.....


No comments: