Saturday, April 24, 2010

HAPPY NYEEEE!!!

ika ngan farid nak datang rumah .. yeeeehhhh .. happy dooowwhhh ... sebab aku suka orang datang rumah meramaikan suasana kat umah aku ni ... rumah aku ni sape lah sudi datang kan .. dah la kecik sekangkang mawas... ahakkkk... jangan kata mak sendiri ... mak mertua pun tak nak datang rumah aku melainkan aku wat makan-makan ala-ala pesta keramaian .. baru lah aku nampak mak ngan mak mertua aku datang... sob sobbbbb... so sedihhhh... aku sedar rumah aku kecik (diulangi) sekangkang mawas.. pedulikkkkk



so aku pun gigih la nak mikir ape menda yang nak dimasak untuk ika ngan boipren dia si farid tu .. bukak peti ais ade lak daging salai yang aku beli tah jeman bila tah (yg pasti lom expired lagi ahakkk) ... akak pun ape lagi masak la gulai lemak daging salai... sayur-sayan sikit .. ika awal2 dah kasik tau yg dia nak bawak ayamas panggang... akak sukoooo... senyum sampai tinge akak tauu .. sile jamu mata jek lah yekk...













bukan itu aje... ika ngan si farid ade bawak kek... kek kecik yang chomel.. akak suko jugakkkk.... so adelah upacara tiup-tiupan dikala umur dah masuk senje... tak pe .. itu pun akak sukaaaa... hihihihihihih....






TO IKA ngan FARID... thank you so much .. you made my day ... I love you all sangat banyak sampai satu dunia... akak terharu....









p/s ... aku ter'suparjo'kan jari telunjuk aku bile kusyuk memotong daging... ahakkk ... (suparjo tu cam iklan petronas ke iklan ape tah .. yg terluka jari tu .. ahakkk.. akak kan drama queen)

No comments: