Tuesday, April 28, 2009

PESTA BUKU ANTARABANGSA 2009

sempat gak lah tembak gambar kat pesta buku hari tu.... tah ape-ape acara nye aku tak tahu... sebab time acara-acara ni berlangsung aku tak de di tempat kejadian .. hanya encik suami jek yang rajin bertempek depan pentas ... duduk tunggu aku habis shopping buku...







Yasmin Hani yang comel.... putih kecik molek jek manusia nye....



ni aku tak tahu acara ape.. tapi ade lah sekumpulan kekanak pakai baju haiwan gitu...



ni kumpulan Raihan

ni lah dia penulis novel Ayat-ayat cinta - Habiburrahman El-Shirazy
(ade insiden yang amat memalukan jugak la kan ketika penulis ni duduk sementara sesi berceramah gitu... gini...... ade sorang minah ni ... berpakaian menutup aurat dan tudung agak labuh jugak lah gitu.... pada aku nampak sangat lah alim kan (tapi hakikat nye nan ado)... aku rasa minah ni peminat setia (panetik) si penulis melihat pada cara dia ... dengan mengeletis-geletis nak bersalam-salaman dengan penulis ...knowing the penulis you know lah kan (dari cara dia menulis)... agak terbatas pergaulan muhrim mahram hukum hakam agama kan..... maka si penulis dengan lemah lembut nye menolak salaman minah ni... langsung minah ni mengeletis nak bergambar pulak... aku tengok si penulis agak kurang selesa dengan gelagat minah tu... macam terteleng sikit lah kepala penulis tu ketika bergambar seolah nak mengelak dari tersentuh peminat panetik nye itu..... eeemmm .. ambik iktibar yek kekawan(dan diri aku) .. bergaul biar berbatas... tengok-tengok lah pembawakan orang yang kita gauli itu)

3 comments:

Anonymous said...

Kak...abg megat amek gambar cam photographer newspaper/magazine yg buat review lah. kekeke...ada bakat jadi part timer ni...kekeek

saya bersimpati plak dgn insiden perempuan yg bertudung labuh tuh..Adehh...itu carried away ke apa? Tak beragak2 ler pulakk...uhuhu - Mr. Anon

Anonymous said...

Kak...abg megat amek gambar cam photographer newspaper/magazine yg buat review lah. kekeke...ada bakat jadi part timer ni...kekeek

saya bersimpati plak dgn insiden perempuan yg bertudung labuh tuh..Adehh...itu carried away ke apa? Tak beragak2 ler pulakk...uhuhu - Mr. Anon

Farah said...

oo.. iye ke??? ... abang megat tu kanak2 baru belajar ... hihihihi



cian kan minah tu... time tu rasanye sume org pandang dia.... mungkin dia tak perasan dengan perbuatan dia tu