Friday, April 10, 2009

HARI INI

makin bertambah umur ku... huk hukkk.... tak sanggup nak bagi tahu korang sume berape dah jumlah umur aku di dunia ini... hihihihihi.... sape yang tahu tu diam-diam kan.. sapa yang tak tahu umur akak ko ni baru masuk 23.. emmm bulehhhh......???? wakakakak... :))




terasa nak wat wish lists... tapi... hadoiyyaaaiiii..... tak payah lah yekkk.... satu jek yang aku mintak ..... korang doakan aku bahagia di donia dan di akhirat.... semoga aku dilimpahi rezeki yang melimpah ruah (supaya aku leh kongsi kekayaan aku ngan korang).. dan semoga aku sihat sentiasa .... aminnn



*


*


*


*


*

jap nak verangan.... kalau aku kaya ... eemmm .. kalau aku kaya.... (sambil mata berkelip2 pandang atas pastu atas pale ade bubble yang kuar gambar tu) ... aku nak tabur duit cam ali baba bujang lapuk kat pasar tu... wakakakakaka:)) .. bulehhhh???



12 comments:

cikwan said...

happy birthday to u, happy birthday to u, happy birthday to kakak farahhhhhhhhh..happy birthday to uuu...
wish u will get all the wishlist that u wish for kakak cayang..dh kaya esok tabur duit kt syah jugak eik..hikhihkhkkk..take care..

zalykha mohd said...

hahahaaa..
tabur lah
jgn x tabur...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tabur lh dlm angan2 ko...
wakakakakkaka

ZM said...

tak yah tabur kat orang lain...akak kau ni kalau kecik tapak tangan tempayan aku tadahkan...

Farah said...

mari... mari... mari menabur duit...


duit satu seng ok ke?? buleh ke guna???

Farah said...

cah....

hihihi... TQ so much....

Anonymous said...

terbyg2 kak farah menabur duit kekdahnya macam org tabur jagung bagik ayam makan...
kurrr...kurrr..kurrr....berlari org dtg mengejar..kekekekeke

Anonymous said...

tabur kt dpn umah sy kak.
plish22..

anwy 23 tuh umur sy ok..
anda tidak semuda yng disangka. tq

=D

Adrina Adi said...

happy birthday kak far!!! i lap u so much! moga murah rezeki donia & akhirat.

Farah said...

mr. anoy.....

tabur jagung ayam yekk...wakakaka .. sambil nyanyi.. "jari-jari ku sakit semua.. kerna bekerja hari-hari"


abis setin milo jagung ayam... terus kena kejar ngan parang

Farah said...

Mr Parid...

sama lah kita ... umur dah dekat dah tu... 23... yess 23...

Farah said...

Ed...

Tq.. Tq.... aminnnn... <-- mengaminkan doa Ed ..:D


i lap u tooo... meh-meh nak hug dia....

Farah said...

Ed...

Tq.. Tq.... aminnnn... <-- mengaminkan doa Ed ..:D


i lap u tooo... meh-meh nak hug dia....