Monday, February 16, 2009

SEMALAM DI KEDAI KOPI

18.02.2009

memenuhi hajat adik aku yg banyak songgeh ... si ika... sibuk suruh aku belanja dia makan.. asyik hari-hari cakap kat aku yang dia lapar... aaiiiyyyoooo... so di hari jumaat yang berbahagia itu aku pun ajak lah my another half untuk gi Shah Alam jumpa ika... sebelum makan2 tu aku ngan ika also my hubby jejalan kat SACC yang ala-ala boring itu... oleh kerana tak de ape2 kedai yang menarik untuk di lawati .. kami pun masuk lah Gulatis... maka termengeletis lah duit aku terkuar membeli kain ela... uuwwaaa.... aku tak sengaja.... aku telah digoda oleh ika.... wakakakak..... ika ni ko punya pasal la ni.... sib baik kain yang ko pilih tu cantik... i like ... hihihihihihihi..



pastu kami makan-makan di kedai kopi 2 .. di dataran anggerik shah alam .. nearby masjid shah alam.... ni kedai kopi yang lagi satu.. the first one tu kat shah alam jugak .. tapi tepi tasik shah alam tu .. ni tepi tasik jugak... tapi tasik kecik jek... aku suka makanan kat situ.. bagi tekak aku ni best la.. tak tau lah tekak orang lain kan....


i ate mee bandung... sedapppp.... teringat sampai hari ni... my hubby kueh teow shah alam and aslo wantan soup ... while ika chicken chop campanion (memang ejaan camtu yek)




balik rumah ... melayan cerita Shall We Dance... Jeniffer Lopez ngan Richard Gere ... eemmm .. cantik nye badan JLo ni kannn....

10 comments:

ZM said...

salam...,

nak itutttt..acah aje. bestnya kalau join hari tu kan. tak pe. nanti kan kita nak gi makan angin kat atas bukit bulan 3 ni. makanlah angin sampai kembong perut ahaks...

Farah said...

bukit mane tu long???... aku nak ikut...

tapi kalau makan angin jek tak nak laa.. kang kembung pewut... muncit... i don't loike... wakakakaka

zalykha mohd said...

hahahaa...
wei..
nk g mkn kt ne???
aku nk ikuttttttttttttttttt....
waaa...
aku ke dlm gmbr tu..
ehehehe

Farah said...

ika...

ko la lam gambar tu... sape lagi manusia yang tak bertudung selain dari abang megat ko....

zalykha mohd said...

hahahaha....
saje je nk tya...
mane laa tau ade ke ppuan cantik selain dr aku...
hahahaha

Farah said...

ikaaaa...

wakakaakakaka.... pompuan cantik selain ko ialahhhhhhhhh AKU

zalykha mohd said...

hahahahaaaa....
nk jugak title ppuan cantik....

Anonymous said...

kak. awat msuk pix z ni?? kdai kopi boleh tutup owh..

mlngnya chck chop disitu tidak sekental mana.. hahahha.

regards.

zalykha mohd said...

mmg x sdp....
eh, en farid...
aku nye muke ley terus melariskan kedai kopi nie tau..

p/s : kpd tokei kedai kopi, ko ley amik aku wat ko nye duta....
hahahahaa

Farah said...

en parit uhukkk uhukk farid

kami abadikan gambar cik z tu diluar kedai kopi itu sahaja... dalam kedai tak lehhh.. tokei kedai tu marahhh... maka nye dapat lah gambar cik z duduk di tepian kedai kopi tu sahaja...


ika...

ko nak jadik duta??... kirim salam... abang megat ko dah chop duluk.. sebab dia makan terlebih semangkuk dari kita berdua...