Tuesday, August 6, 2013

XTVT HARI SABTU

Ha ko bukan setakat masak rendang jek... Tapi siap my mil suruh tolong up kan langsir baru lagi... Aku dan biras sebagai menantu hantu pun menurut perentahhhhh...



Lepas siap merendang my beloved MIL ajak gi paradigm... Shopping time!!!... Mak nak beli bunga kaedah nye... Nak tukar bunga kat rumah tu katanye dah buruk... Haaa ikut kan aje...

Gi la Kaison kat paradigm tu... Tp kat situ takde service mengubah bunga.. Sekali tu Mak cakap "nnt farah gubah bunga untuk mak ye"... Telan air liur aku ... Mak gubah hantaran buleh la.. Gubah bunga ke laut nanti...

Tp mak mertua aku insist jugak aku buat... Uuuwwwaaa... Nangis... Dan hasil nye


HUTANNNN you all.... Berkonsep HUTAN hokey...

Tapi mak mertua aku suka... Mak memang best.. Tetap puji walau berkonsepkan hutan

Petang tu tak bukak puasa kat situ sebab malam ni nak celebrAte birthday Aliyyah

So berondong-bondong la balik ke ampang...







No comments: