Thursday, August 30, 2012

BABIES AND ME!!!!

tak de baby pun tak jadik masalah besar kat aku ... emosi aku dah stabil dah ngan keadaan ini ... :D

hari raya 2012 ni banyak baby baru muncul dalam family ... syiokkkkk

dan everytime ade baby jek aku ambik peluang pegang dan ambik gambar ... ambik feel jadik mommy .. hahahahahaha .. ade aku kesahhhh??? tidak same sekali ... 

so moh tengok gambar ... chomel2 ooo muka baby-baby ni.. semua pakat tido bila time aku gendong .. maklum tilam 9 inci ... dengan kehangatan minima...

baby si kembar hisham ... anak sepupu aku ..
so that baby ialah anak buah aku  .. nama Lisa 


baby to anak buah ( anak kat zizah melaka) .. nama dah lupa
baby girl ..


baby to megat's cousin .. baby girl jugak
nama lupa .. cnaggih2 sangat nama anak org jejaman sekarang

semua nye baby girl .. pehhhhh... chomeeeellllllllllll... me lioke 1000000x

No comments: