Tuesday, November 22, 2011

TETIBA RASA SEMANGAT KESUKANAN


aku selama-lama ni .. lepas aku kahwin la kan .. aku jarang layan bola-bola ni ...tapi malam tadik aku terpanggil layan bola ngan encik suami aku ... gamat... dah macam stadium Gelora Bong Karno dah rumah aku ... encik suami cam orang tak keruan ...  sepatah aku tanya ... harap dapat jawapan immediately .. hareeemmm ... ko jawab sendiri jek la... konsentrasi kaedah nye .. puuuiiihhh

tapi memang sesak dada aku tengok game malam tadik .. cam nak muntah ... sudah nye masa panelty kick aku buat-buat gi toilet ... aku sempat tengok badrul bakhtiar buat gol yang sadis .. dan akhirnnye Malaysia memang EMAS untuk SEA Games kali ni ... yeahh yeaahhh .. chicken dance sikit

walau bagaimana gelora pun .. aku nak ucapkan TAHNIAH buat skuad negara .. You've done a great job ... 2 thumbs up ... 

agaknye sume pawang kat indon letak jawatan lepas kalah semalam
tak kuat tempat perasap korang tu

buat Indon nesia .. good games .. cuba lagi .. jangan gadoh-gadohhh.... pawang korang tak cukup kuat malam tu .. ahakkkk... 

p/s - tak suka betul cara mereka tak hormat lagu kebangsaan kita ... itu lah bezanya orang PANDAI dan orang KURANG CERDIK .. anda digolongan mana?

No comments: