Thursday, August 25, 2011

MOOD RAYA {switch} ON

OK .. mood raya aku dah on ... sebab anak bulan aku telah kelihatan :( tadik aku gi dengar lagu raya P.Ramlee-Dendang Perantau ...

Mesti ade yang dah start cuti .... so untuk yang dah nak start balik kampung tu .. apa kata kita ikut jadual Cadangan Waktu Perjalanan yang PLUS sediakan ni ... manelah tau buleh mengurangkan kesesakan lalu lintas... dengar nye dorang dah buat kajian dan berkesan... eeemmmm...

insyaAllah ... aku akan balik kampung arwah nenek kat Seremban 2nd raya.. dan insyaAllah aku akan gunakan time balik dari kampung nanti la kot... itu pun kalau kena time perjalanan nye la kan .. kalau tak .. kita redah jek la... ahakkkk


biase nye raya tak jadik masalah besar sangat kat aku suami isteri ... sebab rumah mak kami berdua dekat-dekat jek ... rumah mak pak aku kat Ampang ... pakmak mertua aku lak kat Kelana Jaya... memang tak de masalah jem ke ape ke... malahan jalan lengang time-time raya ni .... sukeeeee... kalau hari-hari camgitu kan...

so .. bile mood raya dah ON kembali ni ... dah rasa macam nak buat kuih raya lah pulak... sempat ke??? ... eeemmmm redah jek la.... ahakkkk..... selamat berbuka... :D

No comments: