Sunday, March 13, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU WALAD & AAINA



hari sabtu gi kenduri kawin walad kat Setapak... tapi nak menyampaikan ke setapak tu yang sepatut nye dekat telah membawa ke 3 jam perjalanan... aku kuar rumah kul 11:30pgi .. tapi sampai umah pengantin kul 1:40ptg .. dri puchong kena ke ampang sebab nak ambik mem besa dan mem kecik, along & miss aliyyah dulu ... than baru ke setapak... tapi jalan dari MRR2 lepas kuburan cina tu jem pulak .. masuk jalan belakang lalu cheras tu ... sekali jem jugak...pastu masuk pandan... tak berape jem tapi paham2 jek la traffic light pulak banyak, dah macam seratus batang traffic light aku tempoh... asyik berenti berenti berenti .. merah merah merahhhhh... nak menyampaikan dari pandan ke ampang point ade la dalam sejam... dari ampang point tu pulak jem kat depan flamingo hotel... heran tol aku ngan jalan kat ampang ni kejap kembang kejap kuncup ... lepas flamingo hotel ok sikit.. masuk DUKE... meraban pulak tak tahu exit mane nak kuar ke setapak jalan Ayer Leleh .. padehal umah peranti tu sebelah jek exit highway DUKE tu... hazabbbbb.... melalut pulak turun ke gombak masuk Sentul kuar Setapak ... peeehhh bile dah sampai Setapak tu baru la aku rase leh bernapas lega... aku rase dah macam kena sumpah Dejavu... pusing-pusing tak kuar-kuar dari satu tempat tu... hukk hukkkk




walad...

Aaina

tapi alhamdulillahhhh sampai jugak ke rumah pengantin .... hihihihihihi... Selamat pengantin baru Walad & Aaina .... Walad ni adik Adrina .... untuk yang tak tahu ... aku ngan Ed pernah kerje satu tempat dan adik beradik Ed pun pernah tempah hantaran kahwin ngan aku.. hiiihihihi ....

so sonokkkkk nye la dapat jumpa Ed ... lama betul dah tak jumpa dia... last masa kawin si Zizi tahun 2009 .. anak si Zizi pun dah besar dah tau... punye lah lama tak jumpe... hihihihihihi... tu lah kite ni kan kalau tak de ape2 occasion tak de la nak bertanye khabar .. ape laaaa (aku cakap kat diri aku sendiri tau jgn ade yang terase pulak)




ni hubby Ed.. suara dia sedap .. cam awie... hihihihihihi ..pujian ikhlas ni ... moh kite karok nanti...

wahhh... hubby dapat munga dari wifey.. hihihihhihi

No comments: