Friday, March 11, 2011

KENA SITA SUDA....

Kedai bawah opis aku kena sita ngan MPSJ ... kedai kesayangan boss aku ngan kekawan dia ... bukan itu jek ... habis lah tempat lepak bebudak opis aku ni ....


boss aku ngan kekawan dia buat kedai mamak ni macam opis ke dua dia tau... hari2 buat meeting kat mamaks...nyampahhh

aku ...??? aku agak tidak berselera untuk makan kat kedai ni... aku bab makan-makanan ni agak memilih sikit ... mamaks choice untuk mengeteh ok laa.... untuk makanan ruji, i preffered malays' food ... entah lah kenape ....

tapi mamak bawah ni memang kotor pun... sebab kedai dia jugak lah tikos aka jerry bermaharaja lela kat opis aku ni tau.... hampehhhh......

pernah sekali tu (time tu aku nak gi lunch) dia siap bungkus nasik beriani yang dia masak untuk aku rase.. hadoiyaii.. kim salam lah aku nak makan ...kembong tekak aku .. aku ngan zaharah rela berlapar kalau malas nak turun makan ...nama nak beli kat bawah tidak same sekali...


signboard nama kedai pun tak de...

tengok la bertapa tidak bersih nye kedai dia

kan dah kena sita

gambar ehsan dari zha ... dia baru belajar memblog... bagi sokongan kat dia dengan mengelik disitu .. :D

No comments: