Wednesday, December 26, 2012

MESIN BASUH PULAK

hadoiyaiiii ... menda yang wajib ade di rumah ini pulak buat hal...

terpaksa la aku cuci baju bajan guna tangan ... OMGee ... berketul-ketul la badan aku sok ni ... sob sobbbb

hang suami ...cepat lah panggil org repair machine tu ... awok ni dah nak mengankat bendera putih surrender pun dah tak mampu ... ini kan pulak nak cuci baju guna tulang 4 kerat ni .... sambil mata kelip-kelip mintak simpati

sib baik berdua .. kalau berlima ke berenam ke ... harus aku bertukar menjadik ijau ...

from google image


wahai matahari .. bersinar la anda!!!
cemerlang tak gambar kain basuhan guna tangan aku ... dah lama aku meninggalkan kerja-kerja cuci kain guna tangan ni ... last masa jejaman itm tahun 90n dulu ye... sila ambil perhatian ...

No comments: