Wednesday, February 22, 2012

CUTI-CUTI TAIPING

lepas makan kenduri ... kitorang ke Taiping Golf Resort ... check-in dalam kul 3 ptg ... then rehat-rehat kejap .. kul 5 ptg mak ngan abah ajak jejalan kat bandar Taiping... 

kitorang ke Taman Tasik Taiping ... pehhhh ... ramai nye manusia .. baru cadang-cadang nak rehat-rehat sambil meratah jajan di situ dan mengayuh beskal berbentuk itik kat tasik ... nampak nye kena kansel sebab takde parking dan jalan adelah sesak ... frust .. tak pe nanti aku organize ngan geng bandung ... kalau ngan geng lain sikit, jem pun sanggup diredah ... happening ... gi ngan family lain sikit kena ikut rentak orang tua dan kena ikut rentak orang yang ade anak kecik ... aku nan ado... happyyyyyy...

aku sempat snap gambar dari dalam kereta ... guna mood sport jek ... tak pe la yang penting angle hihihihihihi

OTW to Taiping Golf Resort

jom jejalan

Penjara Taiping

next visit - night safari

nyaman

nak naik menatang ni la


atau ini
 lepas round satu pusingan dalam kawasan tasik ... nak carik kedai makan ... aku ada suggest kat Yan nak gi Restoran Doli .. aku pernah baca review kat internet dan blog orang pasal restoran ni ... famous with fried kuey Teow ... tapi lagi sekali malang menimpa ... carik-carik restoran ni tak jumpa ... guna GPS pun tak jumpa ... aku tengok muka PIL dan keroh ... lapar gamak nye ... dah puas pusing-pusing aku cakap ngan adik ipar aku berenti lah kat mane-mane dan kita makan jek kat mane-mane .... malas nak mengeruhkan keadaan ... frust no 2... geng bandung get ready with everything .. nnti kita gi terjah Taiping pulak 

lepas makan kitorang balik ke resort .. incik suami ajak gi night safari tapi tak nak la ... not in the mood of loitering ...



balik tu singgah 7e .. beli jajan ... pastu sampai resort terus kebaboom tido ... gudnite and forever ... :(

No comments: