Tuesday, January 31, 2012

KENDURI AQIQAH ANAK HEZRI

Ni lah sebab nya aku tak leh stay lama2 kat melaka .. dah janji ngan geng-geng ex-SKA nak jumpa kat rumah hezri ...

Hezri kerja kat Brunei .. dan balik sini sekali sekali .. since dia ada kat sini dia nak wat kenduri Aqiqah untuk anak baru dia.. so dia pn jemput la kitorang sume ... berkumpul lah kitorang kat sana...

aku smpi agak lewat sebab bertolak dari Melaka pun dah kul 1 petang ... janji dalam kul 3 camgitu la... sampai jek Puchong terus siap-siap .. baju aku dah suruh Mr. Hubby iron siap-siap ... mandi tanpa cuci muka ( sape puernah wat camini) ... mandi koboi namanye tu .. pastu touch up make up sikit ... hihihihihi...

sampai jek sume member-member dah ada... aku ingat aku orang yang terakhir .. sekali tu ada lagi yang last .. siapa lagi kalau bukan Mr. Ery .. 

at the same time kitorang celebrate birthday Hezri yang ke sebaya aku la... hihihihihii ...








No comments: