Tuesday, December 27, 2011

ENTRY TERTUNGGAK - REUNION 25th YEAR SKA

baru dapat download .. alang2 masih lagi tak berape nak buzy ni aku update entry2 yang tertunggak last year ...  buat kenang2an

24hb Disember 2011 yang lalu ... geng-geng sekolah rendah aku SEKOLAH KEBANGSAAN AMPANG  buat reunion ... bertempat di Cerana Restoran, Cheras... start kul 8mlm...

so ramai lah yang turn-up .. yg tak jawab FB pun datang jugak .. sudah nye huru hara ... kena tambah meja. dan kena tambah lauk lagi.. tapi ape-ape pun .. memang terbaek la...

diam tak diam dah 25 tahun kitorang bersama .. start dari last year punye reunion kitorang contact semula ... hingga hari ni masih chit chatting dan rasa cam kita di zaman sekolah dulu ,,,, korang memang the best ... 

start with doa .. amin



Ade yang taja hamper ... so kitorang buat lucky draw
habis makan ... ade sessi lucky draw ... ade manusia yang baik hati sponser hamper untuk di jadik kan lucky draw, alhamdulillah ... dan lepas tu sessi bergambar ... yang ni sangat huru hara ... dah rasa macam artis berkelip-kelip lampu flash tak henti-henti ... pening....

ni lah group besar SKA yang hadir.


ni geng Melorer ... dan ni jugak la geng whatsapp aku ..
dorang ni lah sebab BB aku cepat habis bateri .. tapi korang the best  




lepas habis majlis tu ... geng-geng melorer ajak gi minum-minum kat Jalan Yap Kwan Seng ... konon-konon nak wat postmortem majlis reunion tu tadik ... tapi tah ape-ape yang diborak kan ... dah akhirnye dorang ajak karok .. tapi oleh kerana akmal tak ikut aku malas nak ikut ... aku balik sampai umah kol 2 pagi ...


No comments: