Monday, March 1, 2010

ENGAGEMENT SITI









Congratulation siti ... semoga di panjangkan jodoh dan berkekalan selama nye....


hari sabtu lepas (27.02.10) .. kita orang gi Pengkalan Balak, Melaka .... cousin aku punye anak bertunang... kira-kira anak buah aku la... majlis nye hari ahad.. tapi oleh kerana aku wat hantaran untuk dak along siti ni ... terpaksa lah turun sehari awal... iyelah nak touch-up mane-mane patut ... dan nak prepare sirih junjung... kang aku turun the day itself kan sure panik tuan punye majlis kan... hihihihihiihi...

cuaca tersangat panas terik di Melaka .. dah lah rumah cousin aku ni dekat ngan laut... terbakar kulit den tau... aku berpeluh sampai leh perah baju tu ... hadoiiiyaiii... complain banyak lah budak seorang aku ni... tu baru panas kat dunia kan, kalau kat akhirat sok dalam neraka hukk hukk ... lagi hazab kan... majlis pertunangan tu pulak lepas asar... tak dapat nak buat lepas zohor sebab iman yang amat berbahagia tu ade hal.. iman tu nak jugak-jugak datang lepas asar... terpaksa la sume nye di buat lepas asar dalam kul 5 cam gitu

tapi kita orang (aku ngan along) dah mintak nak late check-out dari chalet yang kita orang duduk tu... so lepas aku tolong-tolong masak terus aku balik chalet mandi manda... aku angkut mak ngan abah ngan dekna sekali... dok kat rumah kenduri pun bukan leh wat ape-ape... panas lak tu .. at least sampai chalet kami yang azab tu ade lah jugak air-cond kan .. sejuk lah jugak diri tu...leh sembahyang tanpa mengeluarkan peluh gitu...

habis jek majlis dalam kol 6:30 petang aku mintak diri beransur balik kl.. esok kerje .. aku lak lupe nak mintak cuti... ahakkk... last but not least ... Selamat bertunang pada kak long siti dan shahrin... semogo dipercepatkan jodoh korang... sweet couple...

No comments: