Thursday, January 28, 2010

MALAS - MENGAPE???

hadoiyaii... malas nye nak update blog sekarang ni ... sebab ape????

sebab

tak de idea nak tulis ape.. hari-hari lalui menda yang same... kang korang boring pulak kan...


yang kedua nye .. banyak kerje kat opis... banyak ke??? banyakkkkkk .....sumpah banyak .. sampai aku mintak ampung mintak assistant

yang ketiga.... sebenarnye... sebenar-benarnye aku juga petani dan pengurus cafe macam korang jugak... wakakakaka.. sape antu mukabuku (FB) tau la ape kejadahnye yang aku cakap kan ni... sape nak jadik jiran aku?? sile angkat mouse tinggi-tinggi ..


nota bulu kaki: ade kah aku akan berjinak-jinak menjadik mafia..??? uuuwwaaaa... kita tunggu dan lihat :D

8 comments:

Adrina Adi said...

hi kak far. senyap jer. rindu taw.. calling2 la. encik azman kata takper guna phone opis utk call ed. hehehehe...

Kaleidoscope said...

wakakakak.....saya suka!!!saya suka!!saya suka ayat nota bulu kaki ittew....kekekkeke

Ad: Jomlah join MW...miahahahaah.

Farah said...

ed... i miss u tooo

bukan tak nak call ed.. takut ganggu... mom with 3 .. aiyooo.. i can't imagine

Farah said...

dir... tolong mainkan mafia war tu untuk akak... sampai level 10

akak nak beli traktor berkuasa ajaib dia laaaaa... buleh keeeeeee???

adikmanje@ellyazarmilia said...

amboi hakak...bizi ngalahkan najib pulak...hehehe

adikmanje@ellyazarmilia said...

amboi hakak...bizi ngalahkan najib pulak...hehehe

Farah said...

adikkk... mari berjimba di fasebuk..

オテモヤン said...
This comment has been removed by a blog administrator.